Samostatná účetní (45 - 65.000 KČ)

Zpět na nabídky práce Brno-město

Nabídka práce Samostatná účetní (45 - 65.000 KČ)

Ke dni 10.10.2025 nabízí Advantage Consulting, s.r.o. Brno () volné pracovní místo na pozici Samostatná účetní (45 - 65.000 KČ) v obci (okres Brno-město).
Nabídnutá mzda za je dohodou . Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 10. 10. 2025 .

Pracovní pozice:
Samostatná účetní (45 - 65.000 KČ)
Firma:
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
Místo práce:
(Brno-město)
Mzda:
dohodou
Poslední aktualizace:
10. 10. 2025
Text nabídky:

Nabízíme

Máte zkušenosti s kompletním vedením účetnictví a orientujete se v daňové i mzdové agendě? Chcete mít pestrou práci, kde využijete analytické myšlení a znalost účetních systémů? Toužíte po samostatnosti, ale i stabilním týmu a férovém přístupu?

Tak nám zašlete životopis na pozici:
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ (45 - 65.000 KČ)

* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenkový paušál
* Parkovací místo u pracoviště
* Sleva na firemní produkty
* Občerstvení na pracovišti
* 20 dní dovolené
* Mobilní telefon a notebook
* Finanční prémie za výsledky

* Místo výkonu práce: Brno - Rudka

Požadujeme

* Minimálně 5 let praxe se samostatným zpracováním účetnictví včetně mezd a skladů
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Dobrou znalost účetních softwarů a ochotu zaučit se do systému Winfas (vhodný pro zemědělské a výrobní společnosti)
* Pokročilou znalost Excelu (kontingenční tabulky apod.)
* Pečlivost, analytické myšlení a schopnost samostatného rozhodování
* Komunikační dovednosti, spolehlivost a aktivní přístup
* Řidičský průkaz sk. B

Pracovní náplň

* Komplexní zpracování účetnictví společnosti – pohledávky, závazky, pokladna, banka, majetek i sklady
* Zadávání platebních příkazů, kontrola úhrad a tvorba zápočtů
* Evidence a účetní správa dlouhodobého majetku a bankovních úvěrů
* Zpracování daňových přiznání (DPH, DPPO, silniční, nemovitostní aj.) a komunikace s úřady
* Kompletní vedení mzdové agendy a pracovněprávní dokumentace pro cca 25 zaměstnanců
* Měsíční, čtvrtletní a roční závěrky, příprava výkazů a výroční zprávy
* Spolupráce s auditory, příprava podkladů pro audit a dotační projekty
* Finanční reporting vedení společnosti, podpora manažerských rozhodnutí
* Sledování změn v legislativě a jejich aplikace do praxe
* Metodické vedení kolegyně zodpovědné za fakturaci, pokladnu a majetek

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
Kontaktní osoba:
Mgr. Terezie Kollárová, 00420773799242}

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace