Strategic Account Manager

Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce Strategic Account Manager

Ke dni 08.07.2025 nabízí Hofmann Wizard s.r.o. Import () volné pracovní místo na pozici Strategic Account Manager v obci (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá mzda za je 100 000 až 135 000 Kč za měsíc . Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 8. 7. 2025 .

Pracovní pozice:
Strategic Account Manager
Firma:
Hofmann Wizard s.r.o. Import
Místo práce:
(Hlavní město Praha)
Mzda:
100 000 až 135 000 Kč za měsíc
Poslední aktualizace:
8. 7. 2025
Text nabídky:

Nabízíme

* Atraktivní a konkurenceschopné finanční ohodnocení
* Provizní systém a OTE
* 13. plat
* Stravenkový paušál
* Multisport karta
* Firemní vůz i k soukromým účelům
* Příspěvek na penzijní připojištění
* 25 dní dovolené + 3 dny sick day
* Školení a rozvojové programy
*
* Smysluplnou práci s mezinárodním přesahem
*
* Silnou podporu týmu a vedení
*
* Příležitost profesního růstu a kariérního postupu
Pošlete nám svůj životopis a přidejte se k týmu, který má skutečný význam a přináší viditelné výsledky.

Požadujeme

* Zkušenost s obchodem, business developmentem nebo správou klíčových zákazníků
* Silnou orientaci na výsledek s motivací k růstu
* Skvělé komunikační a prezentační dovednosti
* Přirozený talent pro budování obchodních vztahů
* Samostatnost, organizovanost a zodpovědnost
* Znalost práce s CRM systémy (např. Salesforce, HubSpot) výhodou
* Výborná znalost češtiny/slovenštiny, angličtina na úrovni obchodní komunikace

Pracovní náplň

Zajímá Vás práce v mezinárodní a rozmanité společnosti?
Chcete rozvíjet svou obchodní kariéru v technickém segmentu s reálným dopadem na každodenní život?
Zajímá vás prostředí s profesionálním přístupem, kde je týmová spolupráce samozřejmostí?
Hledáme odborníka, který ocení smysluplnou práci v rostoucím oboru.
* Aktivně rozvíjet obchodní vztahy s našimi stávajícími i potenciálními zákazníky
* Na této pozici budete mít na starost největší klienty v ČR – součástí práce je i cestování
* Navštěvovat zákazníky (cca 3 dny v týdnu) a pomáhat jim s řešením automatizačních výzev
* Připravovat nabídky a navrhovat nejvhodnější řešení
* Koordinovat prezentace a ukázky zařízení u zákazníků ve spolupráci s technickým týmem
* Plánovat a rozvíjet zákaznické účty v souladu s globálními strategiemi
* Pracovat se CRM systémem a pravidelně aktualizovat obchodní aktivity
* Monitorovat a reportovat výkonnostní ukazatele (KPI)
* Úzce spolupracovat s interními týmy a zajistit plynulé předání informací

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Hofmann Wizard s.r.o. Import
Kontaktní osoba:
Anežka Hořejší, +420607015582

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace