Pracovní pozice:
Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín
Firma:
ProfesKontakt, s.r.o.
Místo práce:
(Hlavní město Praha)
Mzda:
35 000
až 45 000 Kč
za měsíc
Poslední aktualizace:
15. 5. 2025
Text nabídky:
Hledám kandidáta nebo kandidátku do administrativně finančního týmu v Karlíně.
vhodné pro juniorní i zkušené kandidáty
pečlivost, administrativní zdatnost
komunikativní ČJ a AJ
minimálně základní znalost fakturace nebo základů účetnictví (můžete se zapojit i do dalších procesů na účtárně)
Vaše nová práce?
Zpracování faktur a provádění plateb, zadávání dat do interních systémů (budete zaškoleni), jedním ze systémů je Helios Orange
Komunikace s dodavateli a poskytovateli služeb
Pořizování občerstvení a kancelářských potřeb pro zaměstnance
Podílení se na interních projektech týkající se office managementu
Jak si představujeme ideálního kandidáta nebo kandidátku?
Zkušenosti v oblasti administrativy, znalost fakturace/účetnictví vítána
Plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)
Předchozí zkušenosti s programem Helios Orange výhodou, znalost Excelu pro reporting (denní/týdenní/měsíční)
Ekonomické VOŠ nebo Bc. vzdělání nebo SŠ a odpovídající praxe
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
Nástup na plný úvazek HPP je možný IHNED
Nástupní mzda dle Vašich zkušeností cca 35 - 45.000 Kč
Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)
⌛ Flexibilní pracovní doba, možnost HO 1-2x měsíčně
5 týdnů dovolené, Flexipass (Pluxee) 1000 Kč/měsíc, stravenky 150 Kč/den, 13. plat