Vedoucí týmu: Finance, Administrativa, Účetnictví, HR (Karlín)

Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce Vedoucí týmu: Finance, Administrativa, Účetnictví, HR (Karlín)

Ke dni 15.05.2025 nabízí ProfesKontakt, s.r.o. () volné pracovní místo na pozici Vedoucí týmu: Finance, Administrativa, Účetnictví, HR (Karlín) v obci (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá mzda za je 50 000 až 70 000 Kč za měsíc . Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 15. 5. 2025 .

Pracovní pozice:
Vedoucí týmu: Finance, Administrativa, Účetnictví, HR (Karlín)
Firma:
ProfesKontakt, s.r.o.
Místo práce:
(Hlavní město Praha)
Mzda:
50 000 až 70 000 Kč za měsíc
Poslední aktualizace:
15. 5. 2025
Text nabídky:
Hledám vedoucí administrativního a finančního týmu!

Skvělá příležitost v mezinárodní společnosti, která otevírá velmi zajímavou pozici pro šikovné kandidáty, nutná výborná angličtina a čeština, pestrá náplň práce, fajn tým, plné zaškolení a flexibilní pracovní doba.

Zvládnete se postarat o následující oblasti?

Budete pravou rukou vedení, musíte umět reportovat za různé oblasti, starat se o kolegy, kanceláře a další!
Budete se starat o tým 4 lidí a zodpovídat za:

► účetnictví:
- finanční reporty, výkazy (měsíční, roční)
- zpracování faktur v systému (Helios)
- komunikace se zahraničními partnery v AJ
- zodpovědnost za roční externí audit

► finance:
- správa bankovních účtů (platby, komunikace s bankou, převody peněz)
- reporting cash flow
- správa pohledávek a závazků

► správa, administrativa:
- komunikace s dodavateli, zpracování smluv, spolupráce s právními poradci
- office management
- reporting (denní, týdenní, měsíční, roční)
- zodpovědnost za směrnice a manuály

► HR:
- zpracování docházky, evidence dovolené, cestovní náhrady
- evidence zaměstnanců
- interní HR projekty (vzdělávání, nábory)
- péče o firemní kulturu (eventy, benefity atd.)

Jak si představujeme ideální profil vhodného kandidáta na takovou pozici?

VŠ vzdělání (min. Bc. ekonomického směru) a alespoň základní znalost účetnictví a fakturace - PODMÍNKOU!
plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)
musíte být proaktivní a mít výborné komunikační dovednosti
praxe na obdobné pozici bude Vaší velkou výhodou

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

Nástup na HPP je možný ihned - dlouhodobá spolupráce
Nástupní mzda bude odpovídat Vašim zkušenostem, které probereme na pohovoru - cca 50-70.000 Kč
Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)
5 týdnů dovolené, Flexipassy 1000 Kč/měsíc, stravenky 150 Kč/den, příspěvek na kulturu, vzdělávání atd.
Denní využití AJ v mezinárodním prostředí
Super kolektiv

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
ProfesKontakt, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Bc. Romana Koudelková, 736 482 328

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace