Siemens, s.r.o.
15. 11. 2024
Markéta Fryčková, e-mail:
zaslat email
Náplň práce
- zpracování a účtování faktur v systému SAP
- párování nákupních objednávek s fakturami
- kontrola správnosti faktur
- každodenní komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu nebo telefonu
- účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrkách
- úzká spolupráce s ostatními odděleními GSS (Pohledávky, Hlavní kniha, Kmenová data)
- přínos implementace nových a aktualizovaných procesů
- pravidelný reporting
Požadavky:
- min. dokončené bakalářské vzdělání, adekvátní praxe v oboru výhodou
- pokročilá znalost turečtiny a angličtiny
- velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excelu), SAP
- orientace na zákaznický servis a schopnost pracovat pod tlakem
- velmi dobré komunikační schopnosti
- proaktivita, zodpovědnost a dochvilnost
- časová flexibilita a týmový hráč
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky