4. 10. 2022
Kontakt:
zaslat email
Pracovní náplň:
- zpracování mezd v OK - mzdy
- evidence fakturace došlých faktur, likvidace faktur dle dodavatelských smluv
- vyhotovení odběratelských faktur
- zpracování daňových přiznání, DPH, kontrolní hlášení, DPPO z nemovitosti a statistických výkazů
- inventarizace majetku a závazků
- ekonomické rozpočty i výhledy
Požadavky:
- praxe na obdobné pozici podmínkou
- znalost daňových zákonů
- organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost a odpovědnost
- dobré komunikační schopnosti
- pracovní nasazení, časová flexibilita
- trestní bezúhonnost
- dobrá znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel), výhodou je znalost OK
systém (mzdy), WAM/S3 (zaučíme)
- vstupní zdravotní prohlídka
Zaměstnannecké výhody: 5 týdnů dovolené, možnost dalšího vzdělávání, školení, kurzy, malý kolektiv.