NIL Textile, s.r.o.
4. 11. 2024
KONTAKT - tel.: 608 753 320, e-mail:
zaslat email
Co bude náplní vaší práce?
Komplexní správa zákaznických účtů, péče o zákazníky včetně B2B a B2C komunikace
Řízení objednávek od prvního kontaktu až po fakturaci a uzavření zakázky
Správa požadavků zákazníků, organizace vzorování a řízení dodacích termínů
Řešení reklamací a kontrola kvality produktů, včetně pravidelných revizí
Vyjednávání s dodavateli, cenotvorba a řízení outsourcingu (šití, potisky, apod.)
Vytváření digitálních produktových pasů, zlepšování střihů a vedení databáze vzorů
Požadavky:
Výborné organizační a komunikační schopnosti
Zkušenosti s péčí o zákazníky a řízením objednávek
Schopnost pracovat s počítačem, zejména MS Office, výhodou zkušenost s grafickými programy
Angličtina na komunikativní úrovni
Pečlivost, svědomitost a schopnost řídit více projektů najednou
Co nabízíme:
25 dní dovolené
Stravenkový paušál a Multisport kartu
Přátelský kolektiv a příležitosti pro kariérní růst
Možnost podílet se na smysluplných projektech s udržitelným přesahem