CLEANCAT s.r.o.
22. 1. 2024
KONTAKT - tel.: 596 223 724, e-mail:
zaslat email
Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká:
- zpracování a kontrola měsíční účetní závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy
- účtování banky, interních dokladů (dohady, NPO, aj.), zápočtů, přijatých, vydaných faktur
- zpracování a podání KH a DPH
- provádění příkazů k úhradě
- inventarizace rozvahových účtů a komunikace s auditory
- spolupráce při vedení evidence hmotného a nehmotného majetku
- nastavení přístupových práv zaměstnanců v systému
- denní interakce s provozním a dalšími odděleními
Výsledkem Vaší práce bude:
- správně vedené účetnictví
- hotové měsíční závěrky v termínu
- efektivní komunikace mezi účetním a ostatními odděleními
Profil ideální/ho kandidáta/tky:
- SŠ s mat. - podmínkou
- velmi dobrou orientaci v daňové a účetní problematice
- profesionální a aktivní přístup
- samostatnost, organizační schopnosti, schopnost týmové spolupráce napříč celou celou společností
- znalost účetního programu Premier výhodou
Rádi Vám nabídneme:
- reálnou možnost profesního růstu – to není prázdná fráze, to se u nás skutečně děje
- pružnou pracovní dobu a možnost nadpracovat si hodiny (nebráníme se ani kratšímu 6–7hodinovému úvazku)
- zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií
- jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days
- občas budete mít možnost pracovat z domova
- nenecháme Vás v tom plavat – očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
- předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou