Pracovní pozice:
Administrativní pracovník / Fakturant/ka /Junior účetní s AJ - Karlín
Firma:
ProfesKontakt, s.r.o.
Místo práce:
(Hlavní město Praha)
Mzda:
35 000
až 45 000 Kč
Poslední aktualizace:
10. 4. 2024
Text nabídky:
Hledám kandidáta nebo kandidátku do administrativně finančního týmu v Karlíně.
HPP - plný úvazek
vhodné pro juniorní i zkušené kandidáty
pečlivost, administrativní zdatnost
minimálně základní znalost fakturace nebo základů účetnictví (můžete se zapojit i do dalších procesů na účtárně)
Máme pro Vás pracovní nabídku s nástupem IHNED.
Kancelář budete mít v Karlíně a děláme mezinárodní logistiku.
Budete u nás mluvit česky a anglicky.
Budete se starat o administrativu a fakturace zahraniční firmy v účetním systému Helios Orange.
Juniornější kandidáti se postarají o administrativu, smlouvy, zadávání dat do systému, evidenci faktur, zadávání partnerů do systému apod.
Zkušenější kandidáti budou evidovat faktury (tuzemské a zahraniční), případně i účtovat bankovní výpisy, mzdy, cestovní doklady, dohadné položky, intercompany transakce zpracovávat měsíční výkazy, spolupracovat na externím auditu.
Jak si představujeme ideálního kandidáta?
* zkušenosti v oblasti administrativy/fakturací/účetnictví
* plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)
* předchozí zkušenosti s programem Helios Orange výhodou
* ekonomické SŠ nebo VŠ vzdělání
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
* Nástup na plný úvazek HPP je možný IHNED
* Nástupní mzda dohodou dle Vašich zkušeností cca 35 - 45.000 Kč
* Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)
* 5 týdnů dovolené, Flexipass (Sodexo) 1000 Kč/měsíc, stravenky, 13. plat